Strategie
We beginnen altijd bij de basis, de kern van je organisatie: wat drijft je, waar geloof je in, wat wil je bijdragen, waar sta je voor? Een goede basis zorgt ervoor dat je op koers blijft en keuzes maakt die passen bij je DNA & drive.
Vanuit de basis analyseren we waar je nu staat en vragen je waar je naartoe wilt. We reviewen je doelen, bekijken wat tot nu toe wel en niet heeft gewerkt, doen een interne en externe analyse en bepalen daarna samen een strategie die je in stappen brengt waar je wilt komen.
Wij inventariseren, structureren, werken uit, voegen kennis en expertise toe en helpen je keuzes maken.
Plan
Als je weet waar je naar toe wilt en hoe je daar gaat komen is het tijd om te bepalen wat je gaat doen om daar te komen.
Wij helpen je de strategie te vertalen in concrete plannen voor bijvoorbeeld: het introduceren van een nieuw product, het aantrekken en behouden van klanten, het maximaliseren van je online impact, het communiceren vanuit eigen kracht of het aangaan van de dialoog met klanten.
Elk plan beschrijft kort en krachtig wat je gaat doen, wanneer je het gaat doen, wie het gaat het doen, wat je ermee wilt bereiken en hoe je dat gaat meten.
Uitvoering
Om ervoor te zorgen dat de plannen optimaal uitgevoerd worden en dat je impact gemaximaliseerd wordt, kunnen wij de uitvoering persoonlijk begeleiden.
We helpen je de juiste partners te vinden en houden de regie over het proces. Zodat alles wat je doet perfect aansluit bij wie je bent en waar je voor staat.
Wil je zelf aan de slag? Dan kunnen we je helpen met een aantal praktische tools zoals templates voor briefings, checklists voor het beoordelen van creatieve concepten en tools waarmee je de impact van alles wat je doet meetbaar kunt maken.