Drivekracht is een samenwerkingsverband tussen Mariëlle Romeijn (Mission M) en Allegonda Metz (Metzelwerk). Samen hebben wij meer dan 25 jaar in verschillende marketingfuncties en -rollen gewerkt voor o.a. IKEA, NIMA en Publicis.
Wij helpen starters, MKB-ers en grote bedrijven met het creëren van beweging en het maximaliseren van impact, vanuit visie en drive. Wij delen onze kennis en ervaring, voegen denk- en daadkracht toe en helpen je het maximale uit jezelf en anderen te halen.
Onze kracht is de combinatie van denken en doen. We komen het beste tot ons recht als we vanuit een sterke basis een strategie kunnen ontwikkelen die je brengt waar je wilt zijn. We helpen je ook de strategie te vertalen in concrete plannen. En als je wilt houden we de regie over de uitvoering of we gaan samen aan de slag om je droom waar te maken.
Alles wat we doen start vanuit onze 6 principes:
1. Iedereen kan impact hebben
Elke organisatie heeft het in zich om uniek en onderscheidend te zijn. Het begint allemaal met drive. Vanuit drivekracht ontstaat een sterk merk dat het verschil kan maken. Je hoeft niet groot te zijn om grote impact te hebben.
2. Drive en DNA, de basis voor alles
Als je weet wie je bent en waar je voor staat heb je een basis die richting geeft aan alles.
Wij helpen de verbinding te leggen tussen waar jij (als bedrijf) voor staat en hoe je dat kunt vertalen naar marketingacties waarmee je het maximale uit jezelf en anderen haalt.
3. Alles is er al
Wij geloven niet in adviseurs die voor je denken. Jij kent je bedrijf van binnenuit, je weet waar je naartoe wilt en hebt ideeën. Wij zijn je katalysator, je sparring partner, je spiegel. Wij luisteren, stellen vragen, dagen uit, voegen onze kennis en expertise toe en helpen je richting bepalen, structureren, keuzes maken en doen waar je van droomt.
4. Marketing is slechts een middel
Marketing is geen doel op zich. Het is een middel om je idee, je drive te delen met rest van de wereld. De beste marketeer is een ondernemer met visie. Marketing helpt je om het idee in de markt te zetten en een connectie te maken met de mensen waarvoor je het doet.
5. Eigen kracht doe je samen
Drivekracht wordt sterker als je samen dezelfde kant op beweegt. Wij geloven dat je meer impact kunt hebben door verbindingen te leggen binnen en buiten je organisatie. Iedereen is marketeer. Maak er gebruik van.
6. Omzet is geen drijfveer
Als omzet je belangrijkste drijfveer is, maak je soms keuzes maken die niet passen bij je oorspronkelijke drive. Mensen weten graag waar ze aan toe zijn en wat ze aan je hebben. Als je het lef hebt om dicht bij jezelf te blijven en keihard te kiezen voor wie je bent, zul je blijvend resultaat boeken.
Wil je meer weten over wie we zijn, waar we voor staan en voor wie we gewerkt hebben? Bezoek dan de websites van Mission M en Metzelwerk